תגי זיהוי הפכו בשנים האחרונות למוצר פופולארי בשוק. כל עסק או חברה שמכבדת את עצמה עושה שימוש בתג זיהוי, שלא רק מסייע ביצירת סביבה בטוחה יותר, אלא משפר משמעות את היעילות בתוך הארגון.

חשבו רגע על סיטואציה שבה העובדים מגיעים לכנס מסוים ובמקום לנתב אותם לאזור הנכון, אתם מתחילים לעסוק בניהול האירוע ובניסיון לבדוק לאן כל אחד מהם שייך. הדבר יוצר אנדרלמוסיה שלמה וחוסר הסדר מתחיל להשפיע גם על רמת האירוע עצמו. פיקוח על נוכחות העובדים וכן זיהויים, יוצר לא רק סדר וארגון, אלא גם מאפשר ליצור אינטרקציה נוחה יותר בין המשתתפים וניהול נכון של האירוע. כיום, קיימות מספר מערכות בקרה שמאפשרות לעשות זאת ואפילו לשאוב את הנתונים כדי לעשות בהם שימוש חכם בעתיד.

קורא כרטיסים חכמים

אז מהו תג זיהוי ולמה הוא נועד?

תג זיהוי מספק ביטחון רב לארגון, בכך שהוא מסוגל לזהות כל עובד שנושא אותו. הוא מסוגל לשפר את התהליך בתוך הארגון, לבצע פעולות מגוונות ולסייע בחיזוק הקשר בין העובד אליו. כפי שמיד תבינו, השקעה בתגי זיהוי מתקדמים תאפשר לעקוב אחר פעילות הנוכחים, בזיהויים וכן לנהל מעקב נוח ומאובטח אחר פעילותם.

החשיבות של תג זיהוי רבה משלוש סיבות עיקריות:

  1. בדיקת ומעקב אחר  זמן נוכחות.
  2. שליטה באנשים המורשים להיכנס לבניין, למשרדי הארגון או לחדרים ספציפיים.
  3. בקרת כניסה למחשבים ומאגרי נתונים.

כמובן, לתג זיהוי יש חשיבות עצמו במקרים בו הארגון ירצה לפתוח בפרוייקט מסוים ולחשב מה עלותו לפי כמות השעות של העובדים המשתתפים בו. ארגונים רבים העידו כי עם הנפקת התג, נוצר קשר טוב יותר עם העובדים בכך שהוא מחזק את רמת הביטחון שלהם בארגון וגם את המותג עצמו.

כיום, קיימות טכנולוגיות מתקדמות אשר מאפשרות לארגון לשלב מספר סוגים של קריאת כרטיסים. התג יכול שיכלול את סמל הארגון, תמונת ושם העובד, תפקידו בארגון ועוד. בנוסף, חלק מהארגונים מבקשים לשלב בתג אמצעי ביטחון, כך שלא יוכלו לשכפל אותו.

על מנת שהמשתתפים לא יאבדו את תגי הזיהוי שלהם, ניתן להוסיף אביזרים נלווים: יויו קפיצי, קליפס או גריפר הם חלק מהאופציות. יויו איכותי מונע את סיבוב התג, כך שתמיד תוכלו לראות מי עומד מולכם ולא לגלות תג ריק.

אילו סוגי תג זיהוי ניתן להפיק?

עקרונית, כל סוג של כרטיס. אנו מנפיקים כרטיסי עובד, כרטיסים מועדון לקוחות, כרטיסי תלמיד, כרטיסי סטודנט, כרטיס מגנטי, כרטיסים בנקאיים, כרטיס גיפט קארד ואחרים. חברה בעלת קו הייצור איכותי ומהיר תעשה זאת ברמה הגבוהה ביותר. מומלץ לבדוק גם האם החברה היא בעלת תקן ISO9001 המאפשר ייצור כזה.

תגי זיהוי ניתן להנפיק במיוחד עבור אירועים עסקיים וכנסים לסוגיהם. יצירתם טובה לצורך זיהוי המבקרים והמשתתפים על ידי המארגנים וגם על ידי שאר המשתתפים. למעשה, הדבר מאפשר את ניהול האירוע. במקרים רבים, האירוע מתחלק לכמה קבוצות או אולמות, כך שאין צורך להשתמש ברשימה שמית ארוכה ומסורבלת ובכך להקל לא רק על הצפיפות, אלא גם על הפקת האירוע וההתארגנות. כך למשל, ארגונים רבים מעידים כי תגי הזיהוי סייעו לא פעם ביצירת קשרים בין המשתתפים ואף לעבודה משותפת בניהם. ניתן להכניס לתג פרטים שונים, בהתאם לסוג הכנס והאנשים המשתתפים בו.

חברות רבות מנפיקות כרטיסי מועדוני לקוחות, מדובר במעין כרטיס אשראי שמשמש ככרטיס חבר ובאמצעותו ניתן לעקוב אחר הפעילות הצרכנית של המחזיקים בכרטיס. כך, החברה יכולה לייעל את הפעילות שלה מול הלקוח ולהעניק לו הטבות שמתאימות לצרכיו.

החברות המובילות בתחום מייצרות היום סוג נוסף של תגים: תגי קרבה וכרטיסי קרבה בטכנולוגית RFID. הדבר משמש לבקרות כניסה וניהול מערכות נוכחות. תגי הקרבה מגיעים בדרך כלל בצורת צמידים ליד, מחזיקי מפתחות או אביזרים קומפקטיים אחרים. הם עשויים חומרים איכותיים ועמידים בלבד, ומבטיחים חווית שימוש יעילה ופרקטית לאורך שנים.

כמה סוגי כרטיסים חכמים קיימים?

חשוב להבין: כיום ישנם שני סוגים של הכרטיס החכם. הראשון הוא כרטיס זיכרון (בלתי מחיק) והשני הינו כרטיס המשמש גם כמעבד. בשניהם, למנפיקי הכרטיסים החכמים עומדת האפשרות לאיסוף מידע אחר הפעולות המיושמות באמצעותו. איך הם עושים את זה? באמצעות אימות נתונים ואחסון נתונים בתוך שבב המופיע בכרטיס.

 

למה אנחנו?

ראשית, בגלל הניסיון. תג נאור בע”מ מספקת פתרונות בתחום ה-PVC כבר מעל 20 שנה. החברה נחשבת לחלוצה בתחום הדפוס הדיגיטלי. החברה, שהחלה עם שני עובדים ומכונה בודדת, צמחה עם השנים וכיום היא עושה שימוש בציוד המתקדם ביותר. כל תהליכי הייצור מתבצעים בתוך החברה. כיום, יותר מאלף לקוחות מקבלים שירות ברחבי הארץ.

אנו סורקים את התמונות ושומרים את הנתונים של העובדים במאגרי החברה עד להפקה חוזרת. גופים ממשלתיים בניהם משרד ראש הממשלה וחברת החשמל, חברות הייטק כגון טאוור סמיקונדקטורס, רשויות כמו רשות המסים, גופים כלכליים כמו בנק הפועלים או מפעל הפיס, וגם משטרת ישראל, קופת חולים כללית וגופים גדולים אחרים משתמשים בתגים שלנו. אנו מאפשרים ללקוחותינו להפיק גם כרטיסים בודדים.