הנה סיפור שבוודאי נתקלתם בו בעבר: נכנסתם לשטח הבניין שלכם או לבניין בו אתם עובדים וגיליתם אדם זר משוטט בקרבת הלובי. שיתפתם את הבוס או את וועד הבניין ואחרי כמה ימים גיליתם שמישהו ניסה לפרוץ לאחד המשרדים או לאחת הדירות בבניין, או במקרה הרע – גם הצליח.

בשנים האחרונות הפך נושא הפריצות לתובעה של ממש: אנו מזהים את המגמה בתוכניות הטלביזיה וגם בשיטוט קצר בפייסבוק, בו נראה אדם זר מחפש אחר משהו בפותח במנוסה כעבור מספר דקות, כאשר בעלי המשרד או הדירה חוזרים למקומם הטבעי. תלונה במשטרה לא תוליד בוודאות לפתרון ומציאת הרכוש הגנוב. לעתים, הרבה יותר פשוט לפתור את הבעיה עוד לפני שהיא מתרחשת.

בדיוק בשביל זה, עולה בשנים האחרונות קרנו של עולם בקרת הכניסה לבתי מגורים ומשרדים. באמצעות התקנה פשוטה, אפשר למנוע כניסה זרים לתוך שטח המשנה, למנוע פריצות או גניבות ולהגביר את תחושת הביטחון של הדיירים או העובדים.

אבל איך מחליטים איזו בקרת כניסה לדלת מתאימה לנו? האם פריצות וגניבות אלו הנושאים היחידים שבגינם אנו מתקינים מערכת כזאת? התשובה, כמובן, שלילית. אנחנו רוצים להבטיח לא רק הגנה על המקום בו אנחנו עובדים או מתגוררים, אלא גם לאפשר מעבר של עובדים מסוימים בתוך החברה.
קורא כרטיסים ללא מגע

בקרות כניסה – איך בוחרים?

ובכן, כיום אפשר למצוא היצע גדול מאוד של מערכות בקרת כניסה לדלת בשוק. זה מבלבל ולעתים מעט מתסכל. לכן, צריך לפנות לחברה מקצועית שתוכל לייעץ ולהתאים את הבקרה הרצויה לבית או לעסק שלכם. חשוב לציין, לכל אחד מאמצעי הזיהוי והבקרה שלפניכם ישנם יתרונות וחסרונות ולכן חשוב להתאים את הבקרה הנכונה לדלת שלכם, זאת באמצעות התאמה נכונה לשימוש של הלקוח וגם לאופי המקום.

כך למשל, בקרה עבור דירת מגורים תהיה שונה ברוב המקרים מאשר בקרה למשרדים. במכוני כושר, למשל, יעדיפו בקרת כניסה מסוימת, אשר תוכל לנווט גם את העוברים והשבים ביעילות, תוך מעקב צמוד אחרי המנויים. בנוסף, ישנם מפעלים שיצטרכו רמת אבטחה וזיהוי גבוהות יותר, כמו זיהוי פנים.

הנה כמה סוגים שקיימים בשוק

מערכות מבוססות קודנים

אלה המערכות הנפוצות בשוק, אותה ניתן להפעיל באמצעות קוד כניסה. כך למשל, קוד המוצפן באמצעות כרטיסי קרבה או תגים.

גם קודן ביומטרי, המבוסס על טביעת אצבע, נפוץ מאוד – בעיקר בחברות. קודם ביומטרי נהוג שישלב בין קריאת הפנים והאצבע, אך קיימים גם פתרונות מתקדמים יותר בשוק, כדי ליצור רמת הגנה מקסימלית. המטרה היא לא רק למנוע חדירת גופים זרים לתוך החברה או העסק, אלא גם ליצור סדר וארגון בחברה.

מערכת כרטיסים מגנטיים

פתיחת הדלת מתבססת על מחזיקי הכרטיס בלבד, כפי שנהוג בחברות רבות במשק. הדבר יוצר לא רק ארגון וסדר, אלא משדר גם אווירה שונה בתוך החברה ומעיד לא מעט על אופיה.

קודנית פשוטה מבוססת על פתיחת דלתות ושערים באמצעות קוד אותו מקישים בעזרת לחצנים. פופולרי מאוד בכניסה לבניינים, חדשים או ישנים. באמצעות הקשת הקוד, הדלת משחררת את המגנט ונפתחת.

בקרת כניסה rfid

טכנולוגיה חדשנית המאתרת תגים באמצעות תדרי גלי רדיו משתנים. הדבר מאפשר למקום העבודה לעקוב גם אחרי שעות הכניסה והיציאה של העובדים.

הטכנולוגיה RADIO FREQUENCY IDENTIFICATION) RFID), טכנולוגיית תיוג אלקטרוני המיושמת באמצעות גלי רדיו, משמשת לצרכי זיהוי אוטומאטי של עצמים שונים והיא מבוססת על התקנים שונים כגון כרטיסים, תגיות ומדבקות באמצעותם אנו מעוניינים להזהות. בהתקנים מאחסנים את המידע הניתן לקריאה על ידי מכשירים ייעודיים הפועלים באופן אלחוטי כמו קוראי כרטיסים, תוך שימוש בגלי רדיו.

טכנולוגיית RFID בצורתה הנוכחית אומנם פותחה בסוף שנות ה-60 של המאה החולפת, אך רק בתחילת המאה ה-21 היא החלה לצבור פופולאריות. הסיבה: בתחילת שנות ה-2000 החלו להיות מפותחים קוראי rfid זולים וממוזערים והדבר אפשר לשלבם במגוון רחב של תחומים.

חשוב להדגיש: לכל המערכות הללו ניתן להוסיף, כמובן, מוצרי בטיחות נלווים כמו עינית דיגיטלית, מנעולי לשונית אלקטרונית, שלטים לבקרת כניסה מרחוק ואחרים.

למה אנחנו?

כדי להבין על עוצמתה של חברה, ראוי לשאול מי הלקוחות שלה. כך, תוכלו לדעת שאתם מקבלים את הטוב ביותר. חברת תג נאור גאה לשרת לקוחות גדולים רבים, את הגופים המובילים במשק וכן גופים ממלכתיים, בניהם חברת החשמל, משרד ראש הממשלה, בנק הפועלים, רשות המיסים, צ’ק פוינט, משטרת ישראל, מפעל הפיס, קופת חולים כללית, חברות הייטק ועוד.

החברה משמשת כנציגה לחברת ZEBRA TECHNOLOGIES – יצרנית מדפסות הברקוד ומדפסות הכרטיסים המתקדמות בעולם החברה מייצרת מדפסות להדפסה על גבי כרטיסים עם מגוון  אמצעי האבטחה מהמתקדמים ביותר בשוק כולל קידוד וצריבה מאובטחת של שבב הקירבה; חברת HID – יצרנית קוראי קירבה וכרטיסים מהמאובטחים בתחום קוראי קירבה ועוד

לא לחינם, קיבלה החברה את המלצות הגופים המובילים במשק. כעת, תוכלו להצטרף גם אתם ולקבל את רמת האבטחה הגבוהה ביותר עבור העסק או הבית שלכם.